niedziela, 9 marca 2014

Niezbędne w podróży część 2 - drobiazgi

Dla wielu podróżników słowo "gadżet" kojarzy się z jakąś nowinką, która jest ładna, droga, przyciąga uwagę, ale ..... często okazuje się mało praktyczna. Widziałam np. kubki w kształcie obiektywu, mini szczoteczki z mini pastą do zębów, wielkie plecaki z mnóstwem kieszeni lub test ciążowy na usb (!). Dla mnie gadżet to niewielka, praktyczna rzecz, która ułatwi i umili nam czas spędzony w podróży. Przedstawiam wam kilka moich propozycji.






1. Przejściówka
Działa w ok 150 krajach. Przed wyjazdem dobrze jest sprawdzić jakiego typu gniazdka są w kraju, do którego się wybieramy. Mimo wszystko na wszelki wypadek warto mieć taką małą kosteczkę pod ręką. Te marki Skross są dość drogie, ja swoją kupiłam w przypadkowym sklepie RTV i AGD za mniej niż 10 zł.







2. "Rogalik" 

Przyznam, że po raz pierwszy użyłam go podczas ostatniej podróży samolotem .....i od razu go pokochałam. Nie spodziewałam się, że tak bardzo może poprawić komfort podróżowania.



Empik
emako.pl   25 zł













3. Zawieszka na bagaż
Jeśli nadal jesteście przed swoją pierwszą podróżą samolotem, to przy oczekiwaniu na bagaż możecie być zaskoczeni, że większość ludzi preferuje walizki w kolorze czarnym. Dlatego warto do swojej przyczepić kolorową zawieszkę, w której można zapisać swoje dane. Jeśli przed podróżą nie zdążyliście jej kupić to alternatywą będzie np. kolorowa wstążeczka . Oczywiście jeśli Wasza walizka sama w sobie jest nietypowa to powinno wystarczyć Wam w rozpoznaniu jej :)
lovely-home.pl  32 zł

Empik 10 zł












4. Woreczki
Kiedy dostałam w prezencie zestaw woreczków do bielizny, uznałam to za nietrafiony podarunek. Szybko okazało się, że jest to jeden z najlepszych! prezentów. Używam ich nie tylko podczas prania bielizny, ale także do oddzielenia czystej i brudnej bielizny podczas wyjazdów. Oczywiście można użyć zwykłych siatek, ale jak ktoś chce podróżować bardziej design'ersko ;)


woreczek na buty Empik 10 zł
decobazaar.com   131 zł














Kappahl












5. Kosmetyczki
Najlepsze są te wykonane z PCV, gdyż bezpiecznie można w nie spakować szampon, żel itp. W razie wylania się jakiegoś kosmetyku, można ją bez problemu umyć.


materiałyreklamowe.eu  8 zł
giftkolekcja.pl  3zł





















6. Kubek termiczny lub termos
Przy wyborze kubka czy termosu często dajemy się skusić na te wzorzyste, kolorowe a zarazem niedrogie. Prawda jest taka, że zazwyczaj te najtańsze nie utrzymują temperatury napoju.
alpintech.pl   40 zł
89 zł














cool gear 49zł


Paper Plane 60 zł






















żelazko turystyczne Sencor 65 zł












bezprzewodowa ładowarka do telefonu od 60 do 90 zł
7. Elektronika

Philips ok 110 zł

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz